Nezařazené

Jednat s klienty je náročné

Ráda byste se jednou v životě dočkala toho, že už nebudete muset fyzicky jednat s žádnými klienty, ale jen přijímat jejich poštu skrze datové schránky. Kéž by zákon nařídil elektronický podpis pro všechny občany. Je to Váš velký sen, po kterém toužíte o to usilovněji po každém setkání s nějakým nevrlým klientem. Na úřadě se to, bohužel, neobejde bez čekání. Lidé si potřebují vyřídit své doklady, které u sebe podle zákona musí mít a ty musí být vždy aktuální, pravdivé a platné. A to je katastrofa. Protože tyto dokumenty jsou tak důležité, tak si je každý musí vyřizovat osobně. A protože je těchto žádajících lidí mnoho a nemálo z nich si ani neumí samostatně vyplnit dotazník, tak na chodbách vznikají sáhodlouhé fronty.

Elektronická komunikace je Váš sen

Jenže tyto důvody těm čekajícím lidem prostě nevysvětlíte. Oni k Vám doslova vtrhnou, mají rudou barvu před očima a z hlavy se jim kouří, protože si u Vás právě vystáli alespoň hodinovou frontu. V takové situaci nemá nejmenší smysl s nimi diskutovat o důvodech jejich čekání, protože by to buď nepochopili anebo nepřijali. A také si to z časových důvodů nemůžete dovolit. Takže si jen vyslechnete tradiční nadávky, co nejrychleji s nimi vše vyřídíte a už očekáváte dalšího nespokojeného klienta.


</div>


            <div class=
Jednat s klienty je náročné
3 (60%)1